Iohannis, către părinți: „Vă încurajez să îi trimiteți pe copii la școală și să le explicați că pentru un timp școala va fi diferită”

Președintele Klaus Iohannis a vorbit miercuri, într-o conferință de presă la Palatul Cotroceni, despre începerea școlilor în condiții de pandemie, încurajându-i pe părinți să-i trimită pe elevi la ore.

Principalele declarații ale șefului statului pe această temă:

- În acest moment avem doar câteva localități în care educația se va relua exclusiv online, iar în altele se va face în sistem hibrid.

- Autoritățile centrale și locale și conducerile unităților școlare au implementat p serie de măsuri pentru limitarea răspândirii virusului, dar e nevoie de colaborare din partea părinților și elevilor.

- Nu putem reduce riscul la zero, dar prin respectarea unor minime reguli, fieare contribuie la binele comunității. Decizia de a deschide școlile, deși nu este ușoară, e necesară. Părinții, în mod firesc, sunt preocupați și îngrijorați.

- Vă încurajez să îi trimiteți pe copii la școală și să le explicați că pentru un timp școala va fi diferită, dar dacă respectăm regulile, vom depăși cu bine această situație.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

O lebădă rănită, salvată de comisarii Gărzii de Mediu din județul Botoșani: „Este cel mai mare exemplar!”

astăzi, 19:00

Reprezentanții SVSU Păltiniș au solicitat comisarilor din cadrul Gărzii de Mediu Botoșani să preia o lebădă care a “aterizat” forțat în curtea unui cetățean din comuna Pă...

Expoziția „File din povestea naturii – Victor Hreniuc”, organizată la Ipotești!

astăzi, 18:03

Memorialul Ipotești – Centrul Național de Studii „Mihai Eminescu”, instituție aflată în subordinea Consiliului Județean Botoșani, continuă seria de activități cultural...

ITM Botoșani: Rolul unui sindicat în negocierea contractului colectiv de muncă!

astăzi, 17:00

Sindicatul este o formă de organizare voluntară a angajaților/lucrătorilor în scopul apărării, susținerii drepturilor și promovării intereselor lor profesionale, economice, cultural-art...