Dramă în această dimineață la Pomârla. Un bărbat a murit ars de viu

Dramă de nedescris în această noapte la Pomîrla unde un bărbat a ars de viu în propria casă. Un incendiu observat cu întârziere s-a soldat cu decesul unui bărbat de 62 de ani.

S-a întâmplat în această dimineață, în satul Hliboca, comuna Pomârla.

Puțin după ora 04.00, pompierii botoșăneni au fost solicitați sa intervină pentru stingerea unui incendiu care a cuprins o casă, aflată într-o zonă greu accesibilă și izolată.

 

“La fața locului s-au deplasat pompierii militari din cadrul Detașamentului de Pompieri Dorohoi, cu doua autospeciale cu apă și spumă. La sosirea forțelor de intervenție, casa, formată din două camere și un hol, era arsă în totalitate. Întrucât existau informații ca proprietarul nu ar fi reușit sa iasă din locuință, pompierii au început căutările, concomitent cu stingerea ultimelor focare. Din nefericire, bărbatul a fost găsit decedat într-una dintre camere. Cauza probabila este in curs de stabilire”, a precizat purtătorul de cuvânt al ISU Botoșani, sublocotenent Dorina Lupu.(T.C.)

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Reacția ATOP Botoșani, după ce doi adolescenți au fost răniți într-un accident moto: „Nu vrem să sune acuzator” (Foto)

astăzi, 13:20

Luni după-amiază, doi adolescenți au fost răniți, în urma unui accident rutier petrecut în orașul Darabani. Cei doi adolescenți se aflau pe o motocicletă, evenimentul produc&aci...

Închidere de sezon moto la Botoșani, alături de întreaga comunitate! (Foto)

astăzi, 12:56

Comunitatea motocicliștilor, Autoritatea Teritorială de Ordine Publică (ATOP) și Trust MC organizează, pe 25 octombrie, închiderea sezonului moto. Evenimentul va avea loc între ore...

Au tras pe dreapta un șofer care nu avea asigurare la mașină și a vrut să îi mituiască pe polițiști cu 300 de lei!

astăzi, 12:22

Astăzi, 21 octombrie, ofițerii de poliție din cadrul Direcției Generale Anticorupție – Serviciul Județean Anticorupție Botoșani au fost sesizați, prin sistemul telefonic Call-center ant...