Casa de Pensii BotoÈ™ani a anunÈ›at în această după amiază că pentru a proteja starea de sănătate a beneficiarilor È™i pentru a preveni răspândirea noului coronavirus, a schimbat procedura de depunere a cererii È™i a documentaÈ›iei prevăzute de lege pentru achitarea ajutoarelor de deces.
“Astfel, cererea-tip È™i documentele necesare se vor depune doar prin poÈ™tă sau prin e-mail, cu indicarea unui număr de telefon de contact. În acest scop, casele teritoriale de pensii au afiÈ™ate pe pagina proprie de internet modelul de cerere, lista documentelor necesare È™i datele de contact la care poate fi transmisă documentaÈ›ia”, a explicat pe pagina oficială Casa de Pensii BotoÈ™ani.
InstituÈ›ia a mai adăugat È™i faptul că din acest moment nu se mai solicită documentele originale, iar în funcÈ›ie de opÈ›iunea solicitantului, plata ajutoarelor de deces se va face fie prin mandat poÅŸtal – la domiciliul solicitantului, fie în cont bancar - situaÈ›ie în care cererea va fi însoÈ›ită de un extras de cont al solicitantului.
