Ar fi bine să vă verificați conturile. Probleme la bănci la plată cu cardul: unele tranzacții au fost dublate

Ar fi bine să vă verificați conturile. Probleme la bănci la plată cu cardul: unele tranzacții au fost dublate

Raiffeisen Bank a publicat un anunț prin care își avertizează clienții care au plătit cu cardul că e posibil că sumele de plată să fi fost dublate. Același lucru l-au pățit și cei cu carduri la ING sau BCR.

 Iată anunțul celor de la Raiffeisen Bank:  "Din cauza unei erori tehnice, unele dintre tranzacțiile efectuate de către clienți ai altor bănci la terminale Raiffeisen Bank în data de 30.01.2020 sau în data de 29.01.2020 au fost procesate de două ori. Lucrăm, împreună cu procesatorul de plăti, pentru remedierea situației în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru neplăcerile create!", au publicat cei de la Raiffeisen Bank într-un comunicat către clienți.

 Alte două bănci s-au lovit de această problemă. Este vorba de BCR și ING, bănci care și-au informat pe parcursul zilei de ieri clienții că există probleme ce urmează să fie remediate.

 Iată mesajul celor de la BCR:  "Că urmare a unor motive independente de BCR, e posibil că unii dintre clienții noștri care au realizat, pe 30 ianuarie, tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM) altei bănci să vadă dublate sumele plătite.

BCR lucrează impreună cu părtile implicate în vederea returnării sumelor dublate în cel mai scurt timp, operațiune care se va realiză în următoarele 48 de ore. Pentru detalii suplimentare, puteți apela Contact Center BCR la *2227."

Iată mesajul celor de la ING România:  „Din motive ce nu țin de ING o parte dintre clienții noștri ce au realizat tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM) altei bănci în intervalul 29-30.01.2020 este posibil să vadă dublate sumele transmise spre debitare. ING a primit spre procesare fișierul de plăti în mod eronat. Lucrăm impreună cu părtile implicate în vederea returnării sumelor dublate în cel mai scurt timp. Avem confirmarea că reversarea se va realiză în 1-2 zile. Pentru situații urgente vă rugăm contactați call center: 0314062464."

 

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

(P) PSD Botoșani: Cea mai mare performanță a guvernării PNL este îndatorarea românilor în 12 luni cu 100 de miliarde de euro. În rest, programe de sprijin pe hârtie!

astăzi, 13:48
21

Comunicat:Marius Budăi, fost ministru al Muncii și candidat PSD Botoșani pentru un nou mandat de parlamentar a anunțat astăzi că guvernarea liberală a îndatorat românii pe mai m...

Record de pacienți infectați cu Covid-19 la terapie intensivă

astăzi, 13:43
117

Grupul de Comunicare Strategică arată că, în ultimele 24 de ore, au fost raportate 7.753 de cazuri noi de COVID-19, din 30.740 de teste. Crește numărul morților, alți 196 de români ...

4.534 persoane au fost angajate prin intermediul AJOFM Botoșani în 2020

astăzi, 13:28
34

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă de la Botoșani a anunțat astăzi că în perioada ianuarie-octombrie 2020, nu mai puțin de 4.534 persoane au fost încadrate î...