18 ani de pasiune, dăruire și performanță la Casa Pâinii, încununați printr-un parteneriat cu un lider mondial al industriei alimentare

18 ani de pasiune, dăruire și performanță la Casa Pâinii, încununați printr-un parteneriat cu un lider mondial al industriei alimentare

În județul Botoșani s-a dezvoltat una dintre cele mai apreciate companii de panificație din regiunea nord-estică a țării. Casa Pâinii împlinește 18 ani de activitate, se maturizează și intră într-o nouă etapă a afacerii, cu obiective ambițioase.

Fondată în anul 2004 de Florian-Ciprian Moruzi, Casa Pâinii s-a clădit prin pasiune, dăruire și performanță. Evoluția companiei a fost fulminantă. Primele cărămizi au fost zidite într-o mică secție de panificație, unde se plămădeau specialități nemaiîntâlnite pe piața locală. Doi ani mai târziu, se producea câte o tonă de produse pe oră într-o fabrică la standarde HACCP. În 2008 s-a deschis „Casa Dulce”, cel mai modern laborator de cofetărie de la acea vreme, iar în 2014 s-a creat o linie de produse congelate, comercializate în prezent în Uniunea Europeană și în Marea Britanie. În 2017, compania a deschis un depozit de produse congelate în Arad, pentru a deservi partea de vest a țării, iar mai apoi a dezvoltat centre logistice în majoritatea regiunilor României.

Procesul de producție riguros, grija față de nevoile consumatorilor, pretențiile privind calitatea produsului și capacitatea de inovare au conturat în tușe clare o afacere de succes.

„În 2021, veniturile înregistrate au depășit 4 milioane de euro, veniturile anului 2022 fiind în creștere cu 33% atât la nivelul produselor proaspete distribuite regional, cât și la nivelul produselor de patiserie și cofetărie congelate, ce se regăsesc atât pe piața națională, cât și la export, la un număr de peste 1000 de clienți business”, a precizat Florian-Ciprian Moruzi, directorul general al companiei.

El estimează că, la finalul anului 2022, cifra de afaceri globală va atinge pragul de 6 milioane de euro.

„Politica ultimilor patru ani a fost de consolidare a grupului pe entități de producție care să răspundă mai bine atât sectorului artizanal cât și sectorului industrial. În consecință, am trecut cu bine prin toate aceste provocări ale pandemiei și crizelor contextuale actuale, tocmai pentru că am realizat procesul de consolidare și privim înainte cu speranță”, a afirmat Moruzi.

Parteneriat R&D Smithfield. Produse unice în țară, dezvoltate la Botoșani

Eforturile depuse în ultimii doi ani s-au concretizat într-un parteneriat R&D, perfectat cu Smithfield România, un lider al industriei alimentare. Vor rezulta produse inedite, care poartă amprenta companiei botoșănene.

„Am mândria să anunț că firma Casă Pâinii a încheiat un parteneriat cu cel mai mare producător de carne de porc din lume, prezent și în România, Grupul Smithfield. Experiență noastră în domeniul cercetării-dezvoltării produselor de patiserie s-a concretizat printr-un contract prin care Casă Pâinii va dezvolta și fabrica produse pentru Smithfield România, intitulate generic „aluaturi și carne” și va debuta cu o gama inedită, sub marca înregistrată Porchetti: „mici în foietaj cu sos de muștar”, „cârnați în foietaj cu sos de ketchup” și „burger în foietaj cu sos de barbeque”. Produsele vor ajunge în toate supermarketurile din România, dar și la export, gama fiind în continuă dezvoltare, urmând să conțină încă 10-15 sortimente”, a explicat Florian-Ciprian Moruzi.


Între timp, compania continuă procesul intern de automatizare a fabricii existente și proiectează următoarea „casă a pâinii”, care se va construi în orașul Bucecea. Obiectivele sunt ambițioase, iar echipa de management estimează că va reuși să dubleze cifra de afaceri până la finele anului 2023.

„Ne-am propus o țintă realistă, și anume în jur de 8 milioane de euro, precum și consolidarea activității de producție atât de necesară într-o țară în care va trebui să combatem prin producție internă importul masiv de alimente. De 18 ani, asta facem la Casa Pâinii, producem și distribuim la nivel național, sub sloganul „Cuptorul cu poveste”, însoțit de marca „Botoșani, povestea artei și a culturii” pe care cu mândrie am inițiat-o și prin care promovăm județul Botoșani, din care provenim”, a subliniat directorul general al companiei.


 

 

Spune-ne opinia ta