Zeci de sesizări trimise de cetăţeni prin aplicaţia Botoşani City Report. Primăria se pregăteşte să îi premieze

AplicaÅ£ia lansată de Primăria BotoÅŸani la începutul lunii decembrie, prin intermediul căreia se pot trimite în timp real petiÅ£ii ce Å£in de probleme sesizate în oraÅŸ, se bucură de succes în rândul cetăţenilor.

Cel puÅ£in asta susÅ£ine primarul Ovidiu Portariuc, care a precizat că până acum s-au primit zeci de sesizări prin intermediul aplicaÅ£iei BotoÅŸani City Report.

“S-au primit peste 130 de sesizări de când a fost lansată aplicaÅ£ia. Cele mai multe sunt pe iluminat, spaÅ£ii verzi, drumuri, ordine publică, transporturi, urbansim, patrimoniu. Multe dintre problemele sesizate nu sunt în competenÅ£a noastră de a fi soluÅ£ionate, dar le răspundem cetăţenilor ÅŸi îi direcÅ£ionăm unde e nevoie, cele mai multe în această situaÅ£ie fiind cele legate de intervenÅ£iile la reÅ£eaua de apă-canal. Încercăm să ne îmbunătăţim modul de lucru în aÅŸa fel încât să nu se repete aceeaÅŸi sesizare, vom afiÅŸa răspunsul la o problemă ridicată de un cetăţean pentru a fi vizaulizată de mai mulÅ£i", a pus primarul Ovidiu Portariuc.

Botoşănenii care ÅŸi-au descărcat această aplicaÅ£ie vor participa ÅŸi la un concurs, la care pot câÅŸtiga tablete ÅŸi telefoane mobile.

“Până pe 31 vor fi înregistraÅ£i toÅ£i cei care au făcut sesizări ÅŸi va fi un soft special ÅŸi o comisie care se va ocupa de tragerea la sorÅ£i", a explicat primarul.  
  

 

 

Spune-ne opinia ta