Nova Apaserv a anunțat astăzi, explicând că este vorba de toți clienții săi persoane juridice, că toate prevederile contractuale existente între aceștia și operator sunt în vigoare și aplicabile.
Singura modalitate de a suspenda anumite clauze contractuale urmare situației de urgență în care se află întreaga ţară, este prezentarea unui Certificat pentru Situație de Urgență.
“Certificatele de Situație de Urgență au ca scop susținerea operatorilor economici în relațiile cu instituțiile publice pentru obținerea, în condițiile legii, de facilități/ măsuri de sprijin ori în relațiile comerciale, ca urmare a impactului economic, financiar și social asupra activității acestora, determinat de răspândirea coronavirusului SARS–CoV-2”, a anunțat conducerea Nova Apaserv Botoșani.
În acest sens, Nova Apaserv a explicat că singurele măsuri posibile, sunt doar pentru clienții posesori de astfel de certificate și reprezintă:
-Continuarea serviciului în condițiile neachitării facturilor emise după decretarea stării de urgență și eventual necalcularea penalităților, doar în condițiile Legii, dar în nici un caz scutiri de facturi ce reprezintă servicii deja furnizate.
“Facem mențiunea că Nova Apaserv – care este o societate comercial cu capital de stat, funcționează tot după aceleași principii economice, ale economiei de piață și nu va putea funcționa fără asigurarea unui minim cash-flow necesar aprovizionării cu materii prime și materiale, condiţie absolut necesară în această perioadă de criză”, a explicat compania într-un comunicat semnat de directorul general Albert Tanasă.