Laptele reduce riscul de atac de cord

Consumul zilnic de lapte poate reduce riscul de atac de cord cu aproape 20%, arata un studiu al cercetatorilor britanici. Se pare ca laptele previne si diabetul si cancerul de colon.

Concluzia reiese dintr-o sinteza a 15 studii in cadrul carora au fost monitorizate peste 600.000 de persoane, realizata de cercetatorii de la Universitatea Reading din Cardiff, relateaza Northallerton Times, citand The Telegraph.

Riscul de a se imbolnavi de boli cardiovasculare a scazut cu 16% la persoanele care au consumat cele mai multe lactate iar riscul de infarct a scazut cu aproape 21%. Riscul de imbolnavire de diabet este mai mic cu 8% la cei care consuma lapte.

Sursa:ziare.com

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Frumusețea credinței și spectacolul naturii: Mănăstirea Vorona privită prin obiectivul aparatului de fotografiat! - FOTO

Tuesday, 11 August 2026

Când credința omului întâlnește splendoarea naturii. Maica Sofronia surprinde prin obiectivul aparatului de fotografiat secvențe ale trăirii care ne fac inima să tresalte de buc...

Nordul județului Botoșani, sub asediul ciorilor! - VIDEO

Tuesday, 11 August 2026

Peste 50% din producția de floarea-soarelui este deja afectată în unele sole, iar cultura nici măcar nu a ajuns la maturitate. Porumbul aflat încă în faza de lapte este și el at...

Biserica unei parohii din Botoșani a fost resfințită și a primit hramul Sfântului Efrem cel Nou

Tuesday, 11 August 2026

Biserica Parohiei „Adormirea Maicii Domnului” din Dolina, județul Botoșani, a fost resfințită duminică de Preasfințitul Părinte Nichifor Botoșăneanul, Episcop vicar al Arhiepiscop...