Dama care le-a adus cele mai mari probleme celor peste un milion de È™oferi de camioane dar È™i celor câteva milioane de È™oferi de autoturisme din România, dar care i-a È™i scos din situaÈ›ii imposibile din trafic, practic cea mai cunoscută voce din È›ară, IOANA, vocea GPS, are începând de astăzi un corespondent în zona on-line.
E.ON România împreună cu DRUID, companie specializată în tehnologie conversaÅ£ională, a lansat astăzi chatbotul IOANA – o soluÅ£ie care să ofere mai multe opÈ›iuni de interacÈ›iune digitală cu clienÅ£ii, cum ar fi contractarea online a diferitelor tipuri de servicii oferite de E.ON, comunicarea È™i preluarea informaÈ›iilor pentru a obÈ›ine rapoarte personalizate, generarea de alerte referitoare la serviciile companiei.
IOANA este găzduită în portalul E.ON, la adresa https://www.eon.ro/myline/login, comunicând permanent cu platformele interne – aplicaÈ›ia E.ON Myline, aplicaÈ›ia de relaÈ›ii cu clienÈ›ii MS Dynamics 365 È™i cu aplicaÈ›ia internă de document management.
Astfel, IOANA poate accesa toate informaÈ›iile È™i istoricul clienÈ›ilor È™i completează direct în sistemele interne datele despre clienÅ£ii nou contractaÅ£i.
Pentru clienÈ›ii existenÈ›i, IOANA oferă multiple opÈ›iuni: contractare de servicii È™i produse noi, administrare de cont. Pentru contractarea unui serviciu nou, cum ar fi un contract nou de gaze È™i/sau electricitate într-o locaÈ›ie nouă față de cea existentă, IOANA cere doar confirmarea că datele de identificare pe care le È™tie sunt cele reale, apoi oferă variantele de servicii.
Pentru clienții noi, IOANA oferă informații despre serviciile E.ON.
După alegerea serviciului dorit, IOANA ghidează utilizatorul prin toti paÈ™ii necesari unei înrolări complet digitalizate:
- solicită o poză cu buletinul
- ultima factură de utilități și contractul de proprietate
- completează automat informațiile de pe buletin și factura de utilități și cere confirmarea utilizatorului că informațiile preluate sunt corecte.
Integrarea între IOANA È™i aplicaÈ›ia de document management permite salvarea tuturor informaÈ›iilor despre client într-un dosar virtual al clientului, unul dintre beneficiile majore ale soluÈ›iei.
“E.ON oferă o experiență complet digitală, modernă, atât în relaÈ›ia cu clienÈ›ii existenÈ›i, cât È™i cu cei noi. Contractarea serviciilor se va face mult mai simplu È™i rapid, în câteva minute, fără a mai fi necesară deplasarea fizică la un Centru de RelaÈ›ii cu ClienÈ›ii pentru activarea contractelor. IOANA va fi din ce în ce mai pregătită să răspundă È™i altor tipuri de solicitări, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână”, declară Ioan Șandru, Digital & IT Director for Customer Solutions, E.ON.