Conducerea Hotelului „Premier” reacționează, în urma confirmării unui caz de coronavirus în rândul celor 23 de botoșăneni găzduiți, până atunci, de unitate. Reprezentanța hotelului a ținut să precizeze că serviciile și normele aplicate au fost de înalte standarde, iar personalul nu a fost expus niciunui risc de contaminare.
Redăm, mai jos, comunicatul unității:
În lumina ultimelor evenimente dorim să va asigurăm că măsurile de siguranță și protecție atât a angajaților cât și a locației au fost respectate, lucru confirmat și de Prefectura municipiului Botoșani, redăm declarația:
„NU a intrat în contact decât cu medicul epidemiolog (respectând toate regulile de protecție). De precizat este faptul că bărbatul a fost cazat singur în cameră, iar personalul NU a luat contact niciun moment cu acesta, fiind respectate toate regulile impuse”.
În conformitate cu măsurile impuse va asigurăm că lucrăm în condiții de maximă igienă și siguranță. Dorim pe această cale să demontăm orice urmă de îndoială asupra calității produselor oferite de echipa noastră.
Atât siguranța dvs. cât și a echipei din spatele deliciilor care ajung la voi va fi întotdeauna pe primul loc.
Astfel ne bucurăm să va anunțăm că în cel mai scurt timp va punem la dispoziție noul nostru meniu delivery (care va conține și discounturi la băuturile alcoolice și nonalcoolice) astfel încât va puteți delecta cu preparatele noastre în confortul casei dvs.