Firma de tamplarie PVC, reclamata de 30 de botosaneni!

In ultima luna, Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului Botosani a fost luat cu asalt de 30 de cetateni care au reclamat acelasi lucru, si anume neprofesionalismul unei firme cu profil tamplarie PVC, care fie nu si-a continuat lucrarile contractate, fie a realizat prost anumite produse de PVC si nu a remediat deficientele.

Firma respectiva are termen de 15 zile pentru a rezolva cele reclamate de botosaneni, altfel va fi sanctionata cu o amenda contraventionala cuprinsa intre 5.000 si 100.000 lei.

"Avem in jur de 30 de reclamatii de la o firma care se ocupa cu tamplarie PVC, comisarii din cadrul CJPC au incheiat un act de control, un  proces verbal de constatare, si respectiva firma a primit 15 zile, termen de remediere a deficientelor la toate reclamatiile, in caz contrar amenda este de la 5.000 lei la 100.000 lei", a spus Sanda Constantinica, juristul CJPC Botosani.

Reclamatiile cele mai multe au fost pentru lucrari neterminate, usi strambe, deficiente de etansare, nerespectarea termenului de executie sau plata unui avans considerabil si lucrarile nici macar nu au fost incepute.
 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Performanțele profesionale ale funcționarilor publici ar putea fi evaluate anual!

astăzi, 16:28

Proiectul, semnat de 55 parlamentari PSD și ai minorităților naționale, între care și de premierul Marcel Ciolacu, propune modificarea și completarea, în acest sens, a Ordonanței de...

Mii de elevi din unități școlare ale județului Botoșani vor beneficia de programul „Masă sănătoasă”: Lista școlilor incluse! (foto)

astăzi, 15:24

12.334 de elevi botoșăneni vor beneficia, în fiecare zi, de produse sănătoase, la standardele impuse de legislația care stă la baza programului. Împreună cu Valeriu Iftime, preș...

Poliția Română: Atenție la solicitările de a vota diverși concurenți la anumite competiții!

astăzi, 12:40

În special, una dintre aplicațiile de mesagerie a devenit un teren fertil pentru autorii care caută să exploateze încrederea și naivitatea utilizatorilor. Sub pretextul simplu al &b...