Proiectul vizează, printre altele, eficientizarea sistemului de management al serviciilor publice prin dezvoltarea şi implementarea unor procese informatizate de lucru la nivelul administraţiei locale, contribuind la promovarea unui comportament ecologic în ce priveşte problemele de mediu, în special prin faptul că suportul hârtie va fi înlocuit în mare măsură cu cel digital.
Obiectivele majore ale proiectului sunt transparenţa şi accesibilitatea mărită a actului administrativ, creşterea gradului de satisfacţie a cetăţeanului în relaţia cu autorităţile administraţiei publice centrale organizate la nivel judeţean. Paşii următori ai proiectului vizează instruirea a 50 angajaţi din 12 instituţii deconcentrate, respectiv Direcţia Generală a Finanţelor Publice, Inspectoratul Teritorial de Muncă, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă, Agenţia Judeţeană pentru Prestaţii Sociale, Casa Judeţeană de Pensii, Direcţia de Sănătate Publică, Direcţia Sanitar Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor, Agenţia pentru Protecţia Mediului, Inspectoratul Şcolar al Judeţului, Direcţia Judeţeană pentru Cultură şi Patrimoniu Naţional, Direcţia Judeţeană de Statistică şi Inspectoratul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă.
Proiectul este finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007-2013, axa prioritară 2 Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare.