Valoarea TICHETELOR DE MASĂ va crește în cel mai scurt timp

Valoarea nominală a unui tichet de masă va ajunge la 20 de lei, conform unui proiect legislativ propus recent pentru adoptare la Camera Deputaților.

Până acum, proiectul a primit aviz pozitiv de la Comisia de Muncă din camera DeputaÅ£ilor, înainte de a ajunge în plen.

Proiectul legislativ prevede majorarea valorii tichetului de masă la 20 de lei, în condiÈ›iile în care suma maximală actuală a unui tichet de masă este de 15,18 lei.

În expunerea de motive a proiectului, se argumentează că tichetul pe care îl primesc acum angajaÈ›ii nu are o valoare suficientă pentru a putea acoperi costurile unei mese.

„Valoarea actuală a unui tichet de masă de 15,18 lei (înainte de impozitare) nu este suficientă pentru a cumpăra o masă de prânz, în condiÈ›iile în care valoarea medie a unei mese de prânz este de 21,40 de lei”, spun iniÈ›iatorii proiectului.

Documentul a fost deja adoptat de Senat, astfel că votul deputaților va fi cel decisiv și șansele ca noua valoare să devină realitate sunt foarte mari.

 

 

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Zeci de tone de furaje au ars într-un incendiu produs în județul Botoșani. Pompierii s-au luptat trei ore cu flăcările!

astăzi, 18:06

În această după-amiază, din această cauză, aproximativ 35 de tone de furaje au ars într-o gospodărie din localitatea Draxini. Alarma a fost dată chiar de proprietar, care a observat...

AJOFM Botoșani: Peste 2.000 de persoane au reușit să se angajeze în primele nouă luni ale anului 2025!

astăzi, 17:50

În perioada ianuarie-septembrie 2025, au fost integrate pe piaÈ›a muncii datorită măsurilor de stimulare a ocupării forÈ›ei de muncă implementate de AgenÈ›ia JudeÈ›eană pentru Ocuparea ForÈ...

Stadiul pregătirii pentru iarna 2025–2026 în județul Botoșani: Măsuri pentru gestionarea situațiilor de urgență!

astăzi, 17:00

În contextul apropierii sezonului rece, autoritățile publice È™i unitățile administrativ-teritoriale din judeÈ›ul BotoÈ™ani È™i-au intensificat pregătirile pentru a asigura o gestionare efi...