Hotelul „Premier” reacționează după confirmarea primului caz de coronavirus, între cei găzduiți: „Demontăm orice urmă de îndoială”

Conducerea Hotelului „Premier” reacționează, în urma confirmării unui caz de coronavirus în rândul celor 23 de botoșăneni găzduiți, până atunci, de unitate. Reprezentanța hotelului a ținut să precizeze că serviciile și normele aplicate au fost de înalte standarde, iar personalul nu a fost expus niciunui risc de contaminare.

Redăm, mai jos, comunicatul unității:

În lumina ultimelor evenimente dorim să va asigurăm că măsurile de siguranță și protecție atât a angajaților cât și a locației au fost respectate, lucru confirmat și de Prefectura municipiului Botoșani, redăm declarația:

 

„NU a intrat în contact decât cu medicul epidemiolog (respectând toate regulile de protecție). De precizat este faptul că bărbatul a fost cazat singur în cameră, iar personalul NU a luat contact niciun moment cu acesta, fiind respectate toate regulile impuse”.

În conformitate cu măsurile impuse va asigurăm că lucrăm în condiții de maximă igienă și siguranță. Dorim pe această cale să demontăm orice urmă de îndoială asupra calității produselor oferite de echipa noastră.

Atât siguranța dvs. cât și a echipei din spatele deliciilor care ajung la voi va fi întotdeauna pe primul loc.

Astfel ne bucurăm să va anunțăm că în cel mai scurt timp va punem la dispoziție noul nostru meniu delivery (care va conține și discounturi la băuturile alcoolice și nonalcoolice) astfel încât va puteți delecta cu preparatele noastre în confortul casei dvs.

 

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Cum a ”întâlnit-o” Cuvioasa Parascheva pe Maica Domnului pe un drum din Botoșani!

Monday, 13 October 2025

După Al Doilea Război Mondial, cam prin anul 1946, fiind secetă mare, la cererea credincioşilor s-a făcut procesiune cu rugăciuni şi deplasarea moaştelor Cuvioasei Paraschiva prin satele afect...

Sănătate cu termen de valabilitate. „Am plătit 1.300 de lei pe analize pentru că bunica nu mai putea aștepta trei luni”

Monday, 13 October 2025

Calvar pentru pacienţii care au nevoie de analize sau de investigaţii imagistice la jumătatea lunii. Copiii şi adulţii sunt amânaţi săptămâni sau luni bune din cauza fondurilor ins...

AJPIS Botoșani a alimentat încă 5.400 de conturi pentru plata facturilor de energie!

Monday, 13 October 2025

Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Social (AJPIS) Botoșani a efectuat ultima tranșă de plată pentru încă 5.400 de beneficiari de tichete de energie, în valoare totală...