Declaraţii: Leo Grozavu, antrenor principal FC Botoşani:

Declaraţii: Leo Grozavu, antrenor principal FC Botoşani:

 â€žAu intrat destul de bine în joc, dar după zece minute… Avem două categorii de jucători. Unii pot ÅŸi nu ÅŸtiu, alÅ£ii ÅŸtiu ÅŸi nu pot. ÃŽmi asum răspunderea ÅŸi pentru rezultat. Este vina mea în totalitate.  

`Au intrat destul de bine în joc, dar după zece minute… Avem două categorii de jucători. Unii pot şi nu ştiu, alţii ştiu şi nu pot. Îmi asum răspunderea şi pentru rezultat. Este vina mea în totalitate. În iarnă trebuia să prevăd că mi se accidentează nouă jucători şi că cei care sunt nu pot face faţă rigorilor diviziei B. Mergem înainte, vom trage linie în vară şi funcţie de evoluţie vom stabili cine rămâne şi cine pleacă. S-au adus câţiva jucători dar aceştia trebuiau plantaţi în echipă şi nu trebuiau să formeze echipa. Dacă aduci cinci jucători şi ăia joacă toţi din punctul meu de vedere aia nu e echipă. Jucătorii care acum trebuiau să joace acum sunt pe margine. La Momentul acesta atât se poate`.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

FC Botoșani - Dinamo 2-1! Meci nebun pe Stadionul Municipal

astăzi, 21:57
250

Dinamo a primit un penalty, după o fază la care Țigănașu și-a spart capul. Mai apoi, Abdllah a ratat penalty-ul. Bogdan Andone a protestat vehement, și a fost eliminat.Ulterior, Dinamo a ma...

Proiect USR înaintat Senatului: Absolvenții de liceu care au promovat bacalaureatul ar putea să-și mărească nota la cel puțin una din probe!

astăzi, 20:24
42

Absolvenții de liceu care au promovat examenul național de Bacalaureat ar putea să-și mărească nota la cel puțin una din probe, potrivit unui proiect depus la Senatul României de către U...

Polițiștii rutieri au verificat respectarea traseelor de deplasare stabilite pentru autovehiculele ”Școală”!

astăzi, 19:40
62

Polițiștii din cadrul Serviciului Rutier au organizat luni, 22 aprilie 2024, o acțiune pentru prevenirea și combaterea abaterilor la regimul rutier de către instructorii autorizați din cadrul ș...