Locuri de muncă pentru botoșăneni la Bursa generală organizată de AJOFM

Locuri de muncă pentru botoșăneni la Bursa generală organizată de AJOFM

Agentia Judeteană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Botosani va organiza Bursa generala a locurilor de munca din acest an, in data de 07 aprilie 2017, incepand cu ora 09.00:

·         în incinta UVERTURA MALL - etaj 2

·         sediul Primăriei Hilișeu Horia – sala de ședințe .

La acest eveniment și-au anuțat participarea până la această dată 33 agenți economici care vor pune la dispoziție un număr total de 460 locuri de muncă 

Oferta este variată și acoperă sectoare de activitate din următoarele domenii de activitate : confecții construcții, prestări de servicii, comerț, agricol,tehnologia informației, asigurări.

Obiectivul este acela de a pune față în față cererea cu oferta de locuri de muncă , iar în cadrul acestui eveniment firmele vor fi informate cu privire la facilitățile oferite de lege la angajarea persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă.

In plus, beneficiarii ce vor participa la aceasta bursa vor descoperi noi oportunități în diverse sectoare de activitate și vor afla unde și ce calificări trebuie să obțină pentru a putea accesa anumite posturi .

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Avertizare meteo: Ploi și vânt!

astăzi, 10:57
239

Administrația Națională de Meteorologie a emis, sâmbătă, o atenționare meteo de ploi moderate cantitativ și intensificări ale vântului.În zonele de munte, precum și &ici...

La un pas de accident după ce şi-a luat soţia la palme în maşină!

astăzi, 09:11
1682

Ceea ce se anunţa un accident rutier s-a dovedit a fi cu totul altceva.Aflată la volanul unui autoturism Dacia Sandero, o femeie de 49 de ani, din Botoşani, a fost lovită de soţul ei, î...

Suspect de contrabandă cu ţigări, trimis la judecată!

astăzi, 08:40
319

Aproape de mijlocul lunii iulie, Vlad G., de 22 de ani, devenea ţinta poliţiştilor de frontieră care aflaseră că tânărul se ocupă cu contrabanda cu ţigări. Ca atare, au organizat o ac...