Graficul de desfășurare a probelor practice pentru detașările la cerere
BOTOSANI

Graficul de desfășurare a probelor practice pentru detașările la cerere

Inspectoratul Școlar Județean Botoșani a stabilit graficul de desfășurare a probelor practice/orale pentru  candidații care vor participa la etapa de detașare la cerere prin concurs specific.

Pentru disciplina Informatică, proba practică se va desfășura la Colegiul Tehnic Ghe. Asachi, în data de 15 iunie, începând cu ora 11.00, în timp ce pentru Limba Franceză proba se va desfășura în data de 14 iunie, începând cu ora 11.00, la Colegiul Național A.T. Laurian.

Un număr de 43 de cadre didactice din judeţul Botoşani au solicitat să participe la această etapă din calendarul mişcării personalului didactic, cel mai mare punctaj obţinut fiind de 86,45 puncte.

În mod excepţional, cadrele didactice care nu au depus cerere pentru detaşare la cerere, în perioada 16-22 mai 2017, mai pot depune cereri de înscriere pentru detaşarea la cerere, prin concurs specific, în perioada 21-22 august.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Întâlnire convocată de prefect cu proprietarii din blocul afectat de explozie şi reprezentanţii Delgaz Grid şi ai proiectantului

astăzi, 11:55
132

În urma problemelor cu care se confruntau proprietarii din blocul afectat de explozia din 15 septembrie, prefectul Dan Şlincu a invitat în această dimineaţă la discuţii pe reprezentan...

Magistraţii botoşăneni se opun modificărilor legislaţiei în domeniul justiţiei, însă nu protestează

astăzi, 11:09
108

De asemenea, şi procurorii au trimis avize negative modificărilor către structurile centrale. Totuşi, magistraţii botoșăneni au evitat măsuri mai dure, cum ar fi protestele, în ciuda fap...

COMUNICAT - Mihaela Huncă: Propun introducerea cel puţin o dată pe an a unei perioade de învăţământ interdisciplinar

astăzi, 10:39
236

Parlamentarul social democrat Mihaela Huncă, secretar al Comisiei pentru învățământ, știință, tineret și sport din Camera Deputaților consideră că este nevoie de adaptarea educa...