"Luna de luna platesc cantitati duble de apa", reclama presedintii asociatiilor de proprietari, catre Nova Apaserv!

"Luna de luna platesc cantitati duble de apa", reclama presedintii asociatiilor de proprietari, catre Nova Apaserv!

 Hristofor Panzaru, presedintele Asociatiei de proprietari 21  

 Una dintre problemele arzatoare ridicate de catre reprezentantii asociatiilor de proprietari, in cadrul intalnirii cu cei de la Nova Apaserv, a fost cea legata de facturarea consumului de apa. Acestia au spus ca nu este normal ca cetatenii care isi platesc la timp facturile si care comunica indexul lunar sa plateasca si pentru cei care nu isi respecta obligatiile ce deriva din prestarea serviciului oferit de operatorul de apa.

"De ce la bransament se adauga 10, 20 de metri cubi de apa, daca eu ma duc si dau corect apa? Nu trebuie sa faceti si un control din cand in cand?", a spus Hristofor Panzaru, presedintele Asociatiei de proprietari nr. 21.

"De ce daca la nivel de scara nu am pierdere, nu am nimic, trebuie sa platim in plus fata de ceea ce se consuma in fiecare apartament?", a intrebat unul dintre presedintii de asociatie. "Aveti vecini buni", a fost replica celor de la Nova Apaserv.

"Din momentul in care a inceput aceasta facturare noua, pentru ca inainte tot Nova Apaserv a impus sa punem apometre, sa facem contracte individuale, iar acum nu mai luati in considerare acele apometre din apartament si luati in considerare apometrul de la intrarea din scara. Acele apometre dumneavoastra le puneti, dumneavoastra le scoateti, dumneavoastra le verificati, dumneavoastra centrati, dumneavostra dati cu capul. Nu se poate ca din momentul din care ati inceput sa facturati, luna de luna sa platesc cantitati duble de apa. In conditiile acestea, consider ca undeva dumneavoastra aveti un interes ca aceste cantitati de apa pe care le facturati sa le umflati. Ca nu se explica altfel, din moment ce eu la nivel de scara nu am pierderi", a spus un alt presedinte de asociatie.

De cealalta parte, reprezentantii Nova Apaserv sustin ca ei factureaza in baza unei metodologii.

"Deocamdata noi aplicam o metodologie, care este aprobata de Consiliul de Administratie, noi am analizat acum absolut toate doleantele si toate propunerile facute, urmand sa vedem exact ce putem face, pentru ca nu este prima sesizare de genul acesta. Mi se pare normal ca o repartizare sa presupuna, pe langa consumul individual, si consumul comun, exact cum prevede legislatia in vigoare, pentru cota indiviza pe care o avem fiecare intr-un condominiu. Un domn intreba de ce facturez cantitatea pe care o indica contorul general si repartizam acea diferenta. Mi se pare normal din moment ce legea spune ca facturarea trebuie facuta la bransament, eu sa emit o factura pentru cantitatea de apa intrata pe acel contor. Suntem si noi un agent economic, care functionam dupa principii economice", a motivat Albert Tanase, jurist in cadrul Nova Apaserv Botosani.


 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

MODERN CALOR: Acordarea ajutoarelor de încălzire în sezonul 2017-2018

astăzi, 13:38
178

Societatea Modern Calor S.A. anunță că, începând cu data de 25 septembrie 2017, se pot depune cererile pentru acordarea de ajutoare de încălzire pentru sezonul rece 2017-2018....

Circulau cu grijă, dar nu a fost de ajuns: Botoșăneni răniți din cauza unui șofer care a intrat în curbă cu viteză!

astăzi, 12:14
348

Marți la amiază, în timp ce conducea autoutilitara cu semiremorcă pe DN 17, în afara localităţii sucevene Stroieşti, un tânăr de 28 de ani, din județul Prahova, nu a adaptat ...

Lucrări de consolidare sau de reparaţie- proprietarii din blocul afectat de explozie aşteaptă răspunsul de la expert FOTO

astăzi, 12:10
479

Aşa cum s-a angajat, miercuri dimineaţă expertul tehnic atestat a sosit la Botoşani şi a declanşat operaţiunea de analizare a pereţilor şi structurilor scării de bloc afectate de explozia de...