S-a decis: 25 de posturi desfiinţate la societatea Urban Serv! Ce se întâmplă cu angajaţii!

Noua organigramă şi noul stat de funcţii de la societatea Urban Serv au fost aprobate de Consiliul de Administraţie şi s-a decis ca 25 de posturi de la nivelul unităţii să fie desfiinţate.

S-a decis: 25 de posturi desfiinţate la societatea Urban Serv! Ce se întâmplă cu angajaţii!

Potrivit lui Simion Drelciuc, directorul Urban Serv, cele mai multe posturi desfiinţate, în procent de 65%, vor fi din zona administrativă, iar restul din zone auxiliare activităţii de producţie.

O parte dintre angajaţii ale căror posturi se desfiinţează vor avea posibilitatea să rămână în cadrul unităţii dar pe posturi inferioare şi ca pregătire profesională, dar şi ca salarizare.

“Organigrama intră în vigoare începând cu data de 1 ianuarie, urmând ca pe parcursul lunii ianuarie să se procedeze conform prevederilor legale privitor la posturile care s-au desfiinţat, cu salariaţii care au ocupat posturile respective. Mai avem posturi libere şi salariaţii ale căror posturi se desfiinţează pot opta pentru posturile respective care însă sunt sub nivelul de salarizare şi de pregătire care a fost până acum”, a declarat Simion Drelciuc.

După se ce va şti exact care angajaţi vor să rămână în continuare în cadrul societăţii, cei care nu au optat pentru o astfel de variantă vor pleca, selecţia urmând a fi făcută în baza crieriilor prevăzute în contractul colectiv de muncă. S-a ajuns în situaţia de a se desfiinţata posturile la nivelul operatorului de salubritate ca urmare a situaţiei financiare cu care se confruntă unitatea.

“Criteriile sunt clar prevăzute în contractul colectiv de muncă, primul criteriu este competenţa în baza evaluărilor făcute în fiecare an de către de şefii direcţi şi avizate de către conducerea societăţii, după care urmează celelalte criterii, dacă cumulează salarii. Anul 2017 a fost un an greu pentru societate, în special prin menţinerea unor tarife scăzute în practicarea serviciului, prin deschiderea depozitului de la Stăuceni, introducerea taxei de dezvoltare, au crescut, şi nu se datorează Urban Serv dar asta influenţează tariful total şi a afectat veniturile societăţii”, a specificat directorul Urban Serv.

Societatea Urban Serv are în prezent 324 de angajaţi.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Claudia Luca

Două apartamente afectate de incendiul din spatele Complexului Bulevard! Ce s-a găsit în locuinţa care a luat foc!

astăzi, 09:30
1208

Potrivit col. Cristian Amarandei, şeful Inspectoratului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă, cauza producerii incendiului din apartamentul situat la parterul blocului este de natură electrică....

Sens giratoriu definitiv pe Bulevardul George Enescu

Marţi, 23 Ianuarie 2018
1413

Decizia autorităţilor de a amenaja un sens giratoriu pe Bulevardul George Enescu, la intersecţia cu strada Bucovina, s-a dovedit a fi una bună, după cum susţin reprezentanţii Primăriei Botosan...

Trecere de pietoni înfiinţată la cererea mai multor părinţi

Marţi, 23 Ianuarie 2018
1464

O altă decizie luată, marţi, de Comisia de sistematizare a circulaţiei rutiere în municipiul Botoşani a fost aceea de a se amenaja o nouă trecere de pietoni pe una dintre arterele din ora...