Primarul Cătălin Flutur, despre întreruperea apei: "Îmi doresc să vină cineva în faţa botoşănenilor şi să îşi asume disconfortul creat"

Primarul aşteaptă să vină cineva în faţa botoşănenilor şi să îşi asume disconfortul creat.

Primarul Cătălin Flutur, despre întreruperea apei: "Îmi doresc să vină cineva în faţa botoşănenilor şi să îşi asume disconfortul creat"

Începând de ieri dimineaţă, telefoanele Primăriei municipiului Botoşani au sunat mult mai mult decât de obicei. Botoşănenii, pe bună dreptate, au reclamat faptul că au rămas fără apă rece la robinete, fără a fi anunţaţi despre acest lucru. Mulţi dintre ei au ţinut să atragă atenţia că nicăieri, în nici o ţară NORMALĂ, acest lucru nu se poate întâmpla!

De asemenea, s-au primit nenumărate e-mailuri care reclamau fix acelaşi lucru. După cum sunt obişnuiţi, oamenii au solicitat Primăriei Botoşani să intervină pentru rezolvarea situaţiei. Din păcate, Primăria şi  Consiliul Local al municipiului Botoşani nu au absolut niciun control asupra Nova Apaserv SA Botoşani, compania de apă fiind DIRECT subordonată Consiliului Judeţean Botoşani, singura instituţie care poate interveni în activitatea societăţii.

După cum spuneam, marea nemulţumire a botoşănenilor revoltaţi a fost aceea că întreruperea furnizării apei nu a fost anunţată în prealabil, lucru total de neacceptat în orice ţară NORMALĂ.

La fel de revoltat şi indignat a fost şi Cătălin Flutur, primarul municipiului Botoşani. El a fost şocat de ceea ce se întâmplă la Nova Apaserv SA, mai ales că au rămas fără apă cele două municipii ale judeţului, oraşul Bucecea, dar şi mai multe comune. În total vorbim despre aproape 200.000 de locuitori ai judeţului. „Am fost şi eu surprins de faptul că sistarea furnizării apei reci s-a întâmplat pe neanunţate. Nu am mai auzit despre astfel de cazuri nicăieri în România! Nu este normal ca un astfel de lucru să se întâmple!” – a declarat primarul Cătălin Flutur.

Pe de altă parte, chiar dacă Primăria şi el nu au nici o vină, Cătălin Flutur a ţinut să îşi ceară scuze botoşănenilor pentru că au rămas şi fără apă caldă. „Şi Modern Calor SA a fost nevoită să oprească furnizarea apei calde menajere din cauza nealimentării cu apă rece. În acest fel a fost creat un disconfort suplimentar botoşănenilor, motiv pentru care eu îmi cer scuze! La fel, prin sistarea furnizării apei calde, societatea de termoficare a înregistrat şi anumite pierderi” – a completat primarul municipiului Botoşani.

În final, Cătălin Flutur a afirmat că aşteaptă să vadă dacă cineva din conducerea companiei de apă îşi va asuma vina pentru situaţia creată. „Nu mă aştept la demisii sau alte lucruri de genul acesta. În schimb, îmi doresc să vină cineva în faţa botoşănenilor şi să îşi asume disconfortul creat. Nu este normal ca nimeni să nu fie răspunzător pentru situaţia creată” – a încheiat primarul Cătălin Flutur.

Comunicat de presă Primăria Botoşani 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Recompense financiare pentru elevii de 10

astăzi, 11:41
167

Este vorba de olimpicul Ştefan Bălăucă, absolvent al Colegiului Naţional "Mihai Eminescu", care şi-a echivalat probele la Bacalaureatul Olimpicilor cu medaliile obţinute la Olimpiadele interna...

Accident pe contrasens: trei maşini avariate de un şofer băut

astăzi, 10:37
871

S-a întâmplat vineri, pe strada Săvenilor, cu sens unic, din municipiul Botoşani când tânărul a ales să circule pe contrasens, dinspre Împărat Traian spre Independen...

Preşedintele Consiliului Judeţean îşi prezintă activitatea din ultimii doi ani

astăzi, 10:09
218

Consilierii judeţeni din opoziţie vor avea ocazia să afle ce s-a întâmplat în Consiliul Judeţean şi în instituţiile subordonate în ultimii doi ani, cu ocazia prezen...