Demersuri pentru angajarea de personal în cadrul ISU
BOTOSANI

Demersuri pentru angajarea de personal în cadrul ISU

Col. Gabriel Benone Duduc, șeful Direcției Prevenire din cadrul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, prezent la bilanțul Inspectoratului Județean pentru Situații de Urgență Botoșani, a felicitat pompierii botoșănenii pentru activitatea din anul 2016.

De asemenea, acesta a ținut să aducă mulțumiri și autorităților locale pentru sprijinul acordat ISU. 

"Sunt onorat să fiu prezent la Botoșani și vin cu emoție în același timp pe meleaguri natale. Aș vreau să vă mulțumesc domnule prefect și domnule președinte al Consiliului Județean pentru activitatea de susținere a Inspectoratului și pentru modul de decizie pe care îl asigurați în activitatea pe care noi o gestionăm. Vreau să apreciez preocuparea ISU prin mărirea punctelor de intervenție, cel mai recent la Darabani, ceea ce ne facem să fim mai aproape de cetățean, de un răspuns mai rapid în situațiile dificile. Am văzut campaniile de informare preventivă pe care depunem un efort să le menținem, să le reluăm", a spus col. Gabriel Benone Duduc.

Un subiect pe care reprezentantul IGSU l-a adus în discuție a fost cel legat de personal, la nivelul ISU Botoșani fiind unele posturi neacoperite. 

"Vizavi de încadrare am văzut o problemă în ceea ce privește încadrarea la categoria de personal ofițeri, unde sunteți puțin peste 50%. Intenția IGSU este de a debloca și în acest an, cum am făcut și pe finalul anului trecut, ocuparea unor posturi din sursă internă și există intenția, dacă Ministerul va deschide și această cale, pentru unele posturi care necesită o specializare precisă, din sursă externă. Vom vedea dacă vom reuși", a precizat șeful Direcției Prevenire din cadrul IGSU. 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Claudia Luca

Șoferi care își fac propriile reguli în parcarea subterană de la Piața Mare. Când ar putea deveni cu taxă!

Vineri, 21 Iulie 2017
3050

Parcarea subterană de la Piața Centrală, din municipiul Botoșani, care la ora actuală este gratuită, este folosită după bunul plac de unii șoferi, care nu țin deloc cont de faptul că perioa...

Directorul Urban Serv: "Ni s-a spus să căutăm un elicopter pentru tăierea arborilor din cimitire"

Vineri, 21 Iulie 2017
833

Societatea Urban Serv a contractat serviciile unei firme care să se ocupe de tăierea copacilor care prezintă pericol în cele două cimitire, după ce în timpul unei furtuni, în ci...

Angajați ai Urban Serv, vizați de disponibilizare! Vezi motivul!

Vineri, 21 Iulie 2017
1025

Potrivit directorului operatorului de salubritate, Simion Drelciuc, se vor desființa o parte din posturi pentru reducerea cheltuielilor, personalul vizat fiind în principal din zona administrat...