Canalele comerciale de comunicare cu clienţii E.ON nu vor fi funcţionale în perioada 29 noiembrie - 5 decembrie

Canalele comerciale de comunicare cu clienţii E.ON nu vor fi funcţionale în perioada 29 noiembrie - 5 decembrie
Pentru efectuarea unor lucrări de modernizarea a sistemului informatic, Centrul de Servicii Clienţi E.ON, canal de comunicare comercial (care poate fi accesat telefonic la numerele 0800 800 366 şi 0800 800 900 sau prin e-mail de către consumatorii de gaze naturale şi energie electrică), va fi indisponibil începând cu seara zilei de marţi, 29 noiembrie până  luni, 5 decembrie a.c.

Astfel, clienţii E.ON nu vor putea accesa în această perioadă informaţii de natură comercială privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale, consultanţă privind tarifele sau detalii legate de componenţa soldului privind obligaţiile de plată şi alte informaţii utile şi nu vor putea să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale prin aceste canale.

Totodată platforma E.ON Myline nu va fi funcţională în această perioadă cu excepţia operaţiunii ce permite transmiterea indexului autocitit.

Centrele de Relaţii Clienţi E.ON vor fi închise în 30 noiembrie şi 1 decembrie 2016, aceste zile fiind declarate sărbători legale, urmând apoi să funcţioneze cu program normal în data de 2 decembrie, în intervalul 8:00-16:00. Pe durata zilei de vineri, 2 decembrie, vor  fi preluate solicitări de la clienţi, fără a fi efectuate operaţiuni în sistem. Începând cu ziua de luni, 5 decembrie, toate canalele de comunicare vor deveni funcţionale.

Dispeceratul de urgenţă va funcţiona non - stop.

Astfel, în cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă la unul dintre numerele de telefon:
0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă)
sau   0265.200.928( număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie).

Compania roagă clienţii să apeleze dispeceratul de urgenţă exclusiv pentru situaţii de natură tehnică care necesită intervenţia echipelor şi nu pentru obţinerea de informaţii de natură comercială întrucât dispecerii nu deţin astfel de informaţii şi totodată se poate pierde timp extrem de preţios în cazul apariției unor situaţii grave care ar putea fi sesizate în acest timp. Compania mulţumeşte clienţilor pentru înţelegere şi îi asigură că depune toate  eforturile pentru a-și diversifica şi îmbunătăţi canalele de comunicare. 

Departament Comunicare Corporatistă
E.ON România

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Premieră la Vasilache, cu "Extraordinarele peripeții ale lui Hansel și Gretel"

astăzi, 18:28
24

Teatrul pentru Copii şi Tineret "Vasilache" vă invită duminică, 28 mai 2017, de la orele 11:00 şi 12:30, să vizionaţi  în premieră spectacolul "Extraordinarele peripe...

Opt sportivi botosaneni si doi tehnicieni, in lotul national al Romaniei! Vezi ce premii au obtinut in Republica Moldova - FOTO

astăzi, 17:11
114

Federația Română de Taekwondo WTF a incluis în lotul național 8 sportivi și 2 tehnicieni de la Asociația Brilliant Taekwondo Sporting Club. Acest turneu a adunat la start peste 500 de...

Ceremonie organizată la Botoșani cu prilejul Zilei Eroilor

astăzi, 16:33
125

Ceremonia va debuta la ora 12:00, când reprezentatul guvernului în teritoriu va trece în revistă detaşamentul de onoare.Va fi intonat Imnul Naţional al României, după c...